איך להפוך את המרפסת שלכם לגינה בעזרת עציצים למרפסת

אם יש לכם מרפסת, תוכלו להפוך אותה לגינה בעזרת עציצים למרפסת. העציצים יעניקו למרפסת שלכם יותר צבע ויופי. אתם יכולים גם להשתמש בעציצים לגידול ירקות או עשבי תיבול. עציצים הם דרך מצוינת להפוך את המרפסת שלכ לגינה. הם מושלמים עבור חללים קטנים והם יכולים לשמש כיצירה אסתטית. הם יצטרכו להיות בגודל הנכון. אתם יכולים להשתמש בכל חומר שאתם רוצים, אבל עציצי חרס יחזיקו מעמד זמן רב יותר מאלה מפלסטיק. אתם יכולים גם להשתמש בצמחים שונים בעציצים שלכם, כמו פרחים או תבלינים עליכם רק לוודא שיש להם מספיק מקום בעציץ שיוכלו לגדול ולהתפתח כראוי. צמחים מסוימים גדלים יותר מאחרים, ולכן תצטרכו לשלב עציצים ואדניות בכל מיני גדלים.

עציצים למרפסת - אתגר אורבני

בדר”כ אנשים המחוברים לטבע, וחיים בעיר בבניין משותף ויש להם מרפסת, רוצים ליצור גינה אורבנית. זהו כאמור אתגר לא קטן מהסיבה שכל הצמחים צריכים להיות שתולים בתוך עציצים למרפסת. כאמור, במרפסת אין הרבה מקום להתפזר. זהו אתגר ליצור גינה אטרקטיבית במקום מגודר ויחסית קטן. זו הסיבה ששימוש בעציצים הוא אפשרות מעולה בשבילכם. הם יכולים לשמש הן בפנים והן בחוץ ויכולים להוסיף הרבה צבע וחיים לכל מרפסת או פטיו שהם ממוקמים בו. אם אתם באמת רוצים ליצור גינה במרפסת שלכם, עליכם לשקול להשתמש במספר עציצים.

כמה טיפים לשימוש עם עציצים למרפסת

טיפ אחד שיכול להקל על יצירת גינה מאוד צבעונית ומטופחת הוא להשתמש בגוונים שונים של צבע אחד. לדוגמה, אם אתם מתכוונים להשתמש בגוונים שונים של ירוק, נסו להשתמש בצמחים ירוקים כהים ברקע וצמחים ירוקים בהירים בחזית. דרך נוספת ליצור גינה צבעונית היא לייצר מגוון של פרחים, כל אחד עם צבע משלו. בנוסף, צבעים בהירים ומנוגדים נעימים לעין, ומקלים על אנשים להירגע. אומרים שפרחים אדומים גורמים לאנשים להרגיש טוב, בעוד שפרחים לבנים נתפסים כטהורים ונקיים. הם יכולים להוסיף הרבה חיוניות לכל חלל חיצוני והם מושלמים לעציצים, אדני חלונות וכקישוט על מרכז השולחן במרפסת. שקלו להשתמש בעציצים גדולים יותר לפרחים חיים יותר. עצה אחרונה היא לוודא שהאדמה בעציץ מנוקזת היטב ומכילה חורי ניקוז טובים כדי שהמים לא ייאספו סביב שורשי הצמחים שלכם.

לסיכום גינה אורבנית עם עציצים:

יש לדשן בתערובת של 3 חלקים קומפוסט לחלק אחד של אדמת עציצים ולהשקות באופן קבוע. : דישון הצמחים שלכם יהפוך אותם לבריאים יותר ויעזור להם לצמוח מהר יותר. ישנן טכניקות רבות ושונות שבהן אתם יכולים להשתמש בעת דישון צמחים: אתם יכולים לפזר את הדשן על גבי האדמה, או לערבב אותו עם אדמת העציצים שלכם. דישון צמחים חיוני לצמיחתם. ישנן טכניקות רבות ושונות בהן תוכלו להשתמש כדי לדשן צמחים, מדשנים אורגניים ועד דשנים כימיים. דשן אורגני עשוי מחומרים טבעיים כמו זבל בעלי חיים, קומפוסט ושאריות צמחים. דשן כימי מיוצר עם חומרים סינתטיים.