צמחים שמתאימים לשים בחדר השינה

צמחים הם דרך מצוינת להוסיף חיים וצבע לכל חדר ובמיוחד לחדר השינה, חדר השינה הוא המקום הכי חשוב בבית כי זה המקום שבו אנו מבלים שליש מחיינו. אז חשוב שנעשה את זה הכי נוח שאפשר. לצמחים יתרונות רבים אם אתם ממקמים אותם בחדר השינה, כולל שיפור איכות האוויר והפחתת רמות הלחץ. הם יכולים לעזור לנו להרגיש רגועים יותר וליצור אווירה טבעית בחדר. יש כמה סוגים של צמחים שמתאימים לשים בחדר השינה, הבולטים שבניהם הם סנסיווריה - אלוורה, פוטוס, דקל קנציה ודקל ראפיס. אלו צמחים מטהרי אויר שמאוד מומלצים לחדרי שינה.

ואלו הם - צמחים שמתאימים לשים בחדר השינה:

  • סנסיווריה - הוא צמח שמומלץ ביותר לחדר שינה שגדל ללא אור שמש. צמח זה מושלם עבור אנשים שרוצים להחזיק צמחים בחדר השינה שלהם אבל אין להם מקום או גישה לאור השמש. הוא גם מושלם עבור אנשים שרוצים נוכחות ירוקה בביתם אבל לא רוצים להרוג את הצמחים שלהם מחוסר תשומת לב. שתילתו בחדר השינה תשפר את רמת החמצן בחדר ותנקה את האוויר מכימיקלים ורעלים, במיוחד בסביבה עירונית
  • אלוורה - זהו צמח עסיסי בעל שימושים רבים. קל מאוד לגדל את צמחי האלוורה בתוך הבית. ניתן לגדל אותם בעציצים או להניח אותם על אדן החלון של חדר השינה. צמחים אלו זקוקים לאור בהיר אך לא לאור שמש ישיר ויש להשקותם כל יום או יומיים בהתאם ללחות האוויר. צמחי אלוורה מעולים לשיפור איכות האוויר מכיוון שהם משחררים חמצן בלילה כאשר אנו ישנים.
  • פוטוס - נמנה מההסוג של צצמחים שמתאימים לשים בחדר השינה, שבו אתם יכולים להשתמש כדי לקבל את היתרונות של הטבע. פוטוס יכול לצמוח על שידה או שולחן ליד המיטה שלכם. פוטוס הוא צמח שלא צריך שום אור שמש כדי לגדול והוא יכול לשגשג על פחות מים ממה שרוב הצמחים דורשים.
  • דקל קנציה - הוא צמח חדר שינה פופולרי. הוא גדל בדרך כלל בארצות הברית, אך ניתן למצוא אותו גם במקומות אחרים. הוא צריך להישמר בסביבה חמה, והוא משגשג כאשר מקבלים מספיק מים ואור שמש. הוא בחירה מושלמת למי שמחפש צמח שיכול לגדול בתנאי תאורה חלשים. דקל קנציה גם בחירה מצוינת עבור אלה שיש להם חיות מחמד או ילדים, שכן הוא יכול ליפול לרצפה ועדיין לשרוד. דקל הקנזיה הוא צמח שגדל לאט, ולכן אינו זקוק לטיפול רב. הוא זקוק לאדמה לחה, אך לא רטובה מדי או יבשה מדי.
  • דקל ראפיס - דקל רפיס הוא צמח חדר שינה הידוע ביכולתו לטהר את האוויר בחדר השינה שלכם. הוא גם צמח מצוין למי שיש לו אלרגיות כי הוא אינו מייצר אבקה ואין לו ניחוח. צמח זה יכול להגיע לגובה של עד 3 מטרים ויכול לחיות עד 10 שנים. אם אתם מחפשים צמח חדר שינה חדש, דקל ראפיס יכול להיות המתאים עבורכם.

כך תוכלו לישון טוב עם צמחים בחדר השינה

צמחים בחדר שינה הם דרך מצוינת לשפר את איכות השינה שלכם. הם ידועים כמסייעים בייצור מלטונין, שהוא הורמון המווסת את מחזור השינה והערות שלכם. צמחים הם דרך מצוינת להוסיף חיים לחדר. הם גם יכולים לעזור לכם לישון טוב יותר. מחקרים הראו שאנשים שיש להם צמחים בחדר השינה שלהם ישנים יותר ויותר עמוק. לאחר שהבנתם אילו הם צמחים שמתאימים לשים בחדר השינה, תוכלו כעת לחשוב על המיקום הנכון בשבילם. האם להניח אותם ליד המיטה, על הרצפה, על השידה או על אדן החלון. בכל אופציה שתבחרו, מובטחת לכם שינה טובה ועמוקה יותר.