צמחים נשפכים לבית

אם יש צמחים עם אופי, אלה בהחלט הצמחים הנשפכים. לעולם אין לדעת לאיזה אורכים הם יגיעו, אלו צמחים מרתקים שיכולים להראות הרבה רגשות שונים. צמחים נשפכים אלה תמיד נותנים לנו משהו חדש להסתכל עליו ולצפות בו כי הם כל הזמן בתנועה. הם גם דרך מצוינת להכניס קצת חיים לתוך הבית שלנו.

ישנם סוגים רבים ושונים של צמחים שניתן להשתמש בהם בבית. צמחים שצומחים מחוץ למיכלים שלהם וצומחים כלפי מטה נקראים צמחים נשפכים. כאשר מחליטים באיזה סוג צמח להשתמש בביתכם, חשוב לקחת בחשבון אם הצמח נשפך, אז תצטרכו להתאים לו כלי מיוחד ולייעד לו מקום מתאים בבית. צמחים אלה ניתן למצא בקרב שרכים, שעוונית הלבבות, פוטוס, אשיננטוס מונה ליזה ועוד המון סוגים.

באיזה כלי מגדלים צמחים נשפכים בבית?

ישנם צמחים רבים שניתן לגדל בתוך הבית. הצמחים הפנימיים הפופולריים ביותר הם אלה שנשפכים על קצוות המיכל שלהם. יש צמחים שאוהבים לגדול במים ואחרים מעדיפים אדמה. ניתן לגדל צמחים שגדלים במים בעציץ או באגרטל עם סלעים, חצץ וחול בתחתית כדי לספק מספיק מקום לצמיחת שורשים. צמחים המעדיפים אדמה יצטרכו עציץ עם אדמה ומגש ניקוז מתחתיו כדי שעודפי מים יוכלו להתנקז החוצה.

צמחי בית יכולים להיות דרך מצוינת להוסיף קצת חיים לבית שלך. הם מגיעים בצורות וגדלים רבים ושונים, כך שבטוח תמצא אחד שיתאים לסגנון החיים שלך. סוג הצמח שתבחר יהיה תלוי בכמה זמן תרצה להשקיע בטיפול בו, באיזה גודל שטח יש לך והאם אתה מעדיף מראה של צמח פורח או לא פורח.

צמחים נשפכים תלויים

בבית מגדלים צמחים בשל ערכם האסתטי. ניתן להשתמש בהם כדי להוסיף צבע וחיים לחדר או כדרך להכניס את הטבע לתוך הבית. חלק מהצמחים גדלים בעציצים ריצפתיים המונחים על הריצפה בעוד שאחרים נמצאים על שידה. אך ישנם גם את העציצים התלויים שבדרך כלל נשתול בהם צמחים נשפכים. בעבר היה נפוץ שאנשים תלו צמחים מהתקרה, מגמה זו קמה לתחייה בשנים האחרונות וכיום היא דרך פופולרית לעיצוב הבית. הרעיון הוא שצמחים אלו יספקו אור טבעי ותחושת טבע במרחב הביתי.

הטיפול בעציצים תלויים

כשתולים עציצים מהתקרה, צריך לקחת בחשבון את משקל העציץ ובהתאם לזאת לדאוג שהבורג בתקרה יהיה תפוס בצורה בטיחותית. דאגו להשקות אותם באופן קבוע כדי שלא יתייבשו, במצב שהם תלויים באוויר הטיפול שלהם מצריך אתכם לטפס על כיסא בשביל להשקות אותם. הדרך הטובה ביותר לשמור על הצמחים בריאים היא לשים אותם באזור מואר היטב עם הרבה מים. חפשו אזורים בבית שמקבלים אור טוב וקרובים לחלון. צמחים שנשפכים הם דרך מצוינת להוסיף קצת ירוק טבעי לבית שלכם, הם בעלי תחזוקה נמוכה ודורשים טיפול מועט. אתם יכולים למצוא אותם במשתלה שלנו ואנחנו נדאג לשלוח אותם אליכם עד הבית.